2015. július 18., szombat

A végleges dekoráció


Ugyan sokat beszéltem róla, hogy az esküvőnket vintage stílusban képzeltük el, de nem mondtam semmi egyéb konkrétumot.
Mindenhol a posztó anyag (a futó is és a székmasni is ilyen anyagból volt) dominált a tört-fehér színű székszoknya és asztalterítő mellett, amit az asztal közepén egy csokor rezgő díszített, csipkebevonatú mécsestartókkal.
Az ültetők egyszerű virágmotívumban vágott vastagabb kartonlapok voltak egy kis madzaggal díszítve (ezeket mi kötözgettük), amire az általunk gyártatott pecsét (Eszter&Gézu 2015. július 11.) került, fölé pedig a vendég neve.
A főasztal mögötti részen volt fénydekoráció, képekeretek, valamint kalitkák, amik így kiemelték a mögöttünk levő részt.

Kértünk előre vázákat a csokroknak, így amikor leültünk az asztalhoz rögtön vízbe tudtuk tenni a virágokat, ami még egy plusz dekorációt adott az asztalnak.
A köszönetajándékok felakasztható vintage díszek lettek, amiket szintén én csináltam (így egyedi lett:):
A létrára kerülő ültetés és a menükártya ugyanolyan gyönyörű stílusú lett, mint a meghívó volt. Minden asztalra 2-2 menükártya került. A menükártyán fel volt sorolva mind az italválaszték, mind a menü, de nagyon szépen el lettek készítve, úgyhogy nagyon boldog voltam, hogy ugyanolyan stílusban sikerült megcsináltatni.
A szertartásnál volt egy boldogságkapu, ami kapott egy kis dekorációt (selyemszalagot, rezgőt és 1-2 kicsi kalitkát), a hidat is fehér selyemszalaggal díszítették (nem kértünk bele semmi többet), a szigeten levő székekre kértem ugyanolyan székszoknyát posztó masnival, mint bent az asztaloknál /így ez adott a kis szigetnek egy hangulatot/.
A homokszertartáshoz anya vett két tökéletesen megfelelő üvegcsét, valamint egy (később mécsestartóként is használható) üvegedényt, amit én csipkével feldíszítettem (a képen jól látszik, hogy kétoldalú tükörragasztót használtam a rögzítéséhez, ami oldalról nem látható -a csipkés posztó csíkot e-bayen vásároltam). Homokként gyertyahomokot használtunk, így később rá is rakható a mécses, mert nem ég el (azonban mivel jó előre beletöltöttük, így a kinti meleg és a bepárásodás miatt beleragadt - erre érdemes másnak odafigyelni - bár így egyedi lett és nevettünk egyet:)

Anyu ötlete volt, és tökéletesen sikerült az ujjlenyomat fa. A vendégek a színes pecsétpárnákba belenyomva a mutatóujjukat egy-egy 'levelet' nyomdázhattak fel a faágakra. Volt aki odaírta a nevét is, nekünk nagyon tetszik a végeredmény.

Összességében a dekorációs végeredménnyel teljesen elégedett vagyok, pont olyan szép vintage lett, amilyet elképzeltünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése